Cum sa sochezi un brit

Te duci la magazin. Supermarket, de preferat. Cum esti intr-o mare graba, faci cel mai mic plan de mancare pentru doua zile si in alea 2 minute cat ai planuit sa faci cumparaturi, arunci in cos doar legume. Ca doar sare si piper ai acasa. Si poate un teanc de banane. Si unul de pere. Neaparat niste afine. Dar nu mai mult pentru ca deja a trecut al treilea minut.
Fugi la casa, o alegi pe cea mai aproape de usa si cu cei mai putini oameni.
In cazul meu, un englez get-beget.
Englezul se uita la cumparaturile mele, apoi la ale lui, iar la ale mele. Isi mangaie burta in timp ce-si scobeste dintii incalecati: “That is some healthy food”. Zambeste sincer, strengar, dar mai ales surprins.
Ma pufneste rasul, si ii spun de graba mea si ca nu am avut timp sa ajung la rafturile ticsite cu zahar sub forma de prajituri. S-a linistit. Prea i-as fi stricat zenul daca i-as fi spus ca asa mananc de obicei.
Rade in timp ce-mi prezinta micul dejun de duminica a familiei sale: o mega punga de crisps (adica cipsuri, pentru ca englezii sunt mai cu motz, iar motzul lor vrea cuvinte speciale), cola, suc, dulciuri, niste apa, alte dulciuri, cakes.
Ce mai, sanatate la cutie!

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

3 responses to “Cum sa sochezi un brit

Leave a Reply

