Bărbaţii sunt insensibili

Sunt destul de des întrebată câţi ani am. O fi genele nemaipomenite moștenite sau un noroc chior să nu le fac prea ușoară munca celor ce vor să-mi ghicească vârsta, iar de multe ori mă trezesc că și cei care știu cât de bătrână sunt mă tratează ca pe un copil.
Aseară filosofam cu un coleg, fiu de brahman, indian aristocrat cu un background sănătos de învăţături gandesciene. Și evident mă întreabă de vârstă și recunoaște că îi e greu să ghicească cam câţi ani are “an europeean girl”. Se miră, ne râdem, și-mi zice că machiată aș mai câștiga niște ani.
Șocată, îi zic că sunt machiată. ” Very light, I don’t see it.”
Acum mă întreb: ne boim (expresia preferată a bunicii mele) chiar atât de mult încât i-am făcut pe bărbaţi insensibili?
Pentru ei nu mai există decât alb și negru? Unde sunt toate nuanţele de gri? S-au obișnuit atât de mult cu femeile machiate cu ciobul încât asta a ajuns idealul lor de frumuseţe? Să îmi pregătesc în fiecare dimineaţă găleata cu fond de ten?

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

