Subtilitatea nu s-a născut în Bangladesh

Ajung ieri pe plantaţie și încă mai căscam ca să mă trezesc de tot. Un coleg de-al meu de pe celalalt continent dă buzna în birou și după ce schimbăm banalităţile de peste săptămână, fără vreo introducere mă întreabă : ‘Have you had a shower or bath today?’
Și mă gândesc că am ajuns să-mi trăiesc coșmarul, adică să plec de acasă nespălată, și mai rău de atât: să put! Îmi trebuie cam juma de minut să-mi refac pașii de dimineaţă și sper că nu am visat apa caldă și gelul de duș. Mă trăznește apoi că oi fi folosit alt șampon și că ar mirosi ciudat, dar nici asta nu e. Hainele le luasem chiar de pe sârmă, deci erau curate. Deodorant…checked.
Mă uit tâmpă la el : ‘Yeah, I actually did. Do I stink?’
‘No, you actually smell really nice, so I thought that you had time to wash.’

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

