prinţesele Disney sunt grase şi au fundul mare

raportul femei – bărbaţi acolo unde lucrez e cam de 10% – 90%. adică am doar colegi. şi 2 colege. sau 3.

asta înseamnă că abilitatea de a flirta trebuie trecută în fişa postului, pentru că oricât de însuraţi ar fi unii colegi, oricâţi plozi ar avea atârnaţi de iţari, ei tot cu ochii în 4 zări vor fi. aşa că m-am adaptat, de multe ori trec remarcile pe lângă mine, alteori adopt tactica din matrix şi mă aplec ca ele să treacă pe deasupra, iar uneori profit de asta ca să primesc ajutor şi să am o viaţă mai uşoară (na, am recunoscut! nimeni nu e perfect.)

într-o zi, în timp ce zburdam veselă pe plantaţia pe care lucrez, mă nimeresc lângă doi colegi care pălăvrăgeau. îmi văd de ale mele, nu sunt eu omul care să taie o discuţie. dar spaniolul, cu engleza lui cu accent portorican, se uita la mine, apoi la africanul altoit şi crescut pe plaiuri insulare, şi fără introducere, îmi spune că arăt ca o prinţesă. o prinţesă de la Disney. eu: “What????” (voiam să zic politicosul şi britanicul “pardon”, dar şocul mi-a cuprins neuronul şi-n plus mă grăbeam să fac loc hohotolui de râs). “Yeah, you look like a princess from Disney!”

şi se întoarce spre celălat coleg căutând confirmare şi sprijin. care veniră necondiţionat şi mult prea repede. şi cum spiritul de vânător îi va face pe bărbăţi să pluseze, celalalt îmi spune zâmbind şugubăţ, că am şi un corp sexy, nu numai chipul de prinţesă.

după ce m-am cules de pe jos (la propriu) de râs, am analizat niţel situaţia. şi a ieşit cam nasol. pentru Disney şi prinţesele lor. adică, am eu grijă să nu ies cu urmele de cearşaf pe faţă şi-mi ascund, neintenţionat, vârsta (apoi oi fi având şi vreo genă rătăcită de la vreun strămoş rus, de îs mai blondă de fel), dar de aici până la a seamăna cu o prinţesă e drum de parcurs.

dar cel mai mult m-a pus pe gânduri partea sexy a discuţiei. dacă eu am un corp sexy, atunci e clar că Disney are prinţese grase şi cu fundul mare.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

2 responses to “prinţesele Disney sunt grase şi au fundul mare

Leave a Reply

