români, clar!

de când cu debarcarea în insulă, deşi umblu doar prin zone evitate în mod normal de conaţionali, româna este a doua limbă pe care o aud după rusă (poate pentru că fiindu-mi atât de familiară şi de dragă, prind orice şoaptă, deşi în rusă ştiu doar 3 sau 4 cuvinte).

de fiecare dată când îi aud sau recunosc (pentru că românii sunt uşor de recunoscut aici – încă nu înţeleg cum), îi evit şi mă uit la ploaie.

mi-ar plăcea să spun că nu fac asta din ruşine sau că nu mă jenez, dar uneori mă doare când ştiu că vin din aceeaşi ţară cu unii. precum cei ce au asemenea număr la maşină.

1a

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

