răbufniri rasiste

colaborarea ea cu chinezii e gata. de mâine ne despărţim amici şi ne vedem de drumuri. o să-mi reiau engleza (după ce îi fac reparaţiile de rigoare pentru că chingleza a cam lăsat găuri, precum o grindină insistentă pe-un acoperiş de plastic) şi o să îi evit pe cei cu ochii migdalaţi.

dacă până acum mă consideram o persoană tolerantă, am descoperit că sunt rasistă. îi cam îndes în aceeaşi oală (cu toate că fac singuri asta, pentru că seamană între ei) şi nu prea mai am răbdare sau curaj să îi ascult şi să îi cunosc.

nu fac decât să le copiez apucăturile, pentru că nici ei nu au cel mai mic interes să îi cunoască pe ceilalţi sau măcar să perceapă că sunt în altă ţară.

din echipa devoratorilor de rechini ( şi nu e insultă, pentru că toţi mi-au spus că e delicios, dar al naibii de scump – aşadar asta ar fi o laudă) Sun e singurul care a fost curios să afle de unde sunt. a făcut ochii mari când a aflat că sunt româncă, pentru că sunt blondă cu ochi albaştri.

l-am întrebat dacă a auzit de România, aşteptându-mă la veşnicul clişeu : Dracula.

mi-a răspuns zâmbind: Ceauşescu şi ţiganii.

 

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

3 responses to “răbufniri rasiste

Leave a Reply

