încă doi paşi

am ieşit azi să îmi dezmorţesc picioarele şi să-mi aerisesc neuronul prăfuit şi îmi setez ca ţintă un parc, unde să mă pot întinde pe iarbă şi să mă conectez la teluricul urban. no, ies din casă, fac stânga, dreapta şi tot caut. iarba peste tot, dar nu pot da buzna în grădinile oamenilor ca să mă aşez comod, aşa că tot merg. o fi oraş, dar tot trebuie să dau peste un ochi de verdeaţă unde să pot sta nestingherită. trebuie să dau peste un parc în oraşul ăsta.

după vreo 20 de minute dau peste un mini, dar mini de 2 pe 2 metri, părculeţ, cu o bancă solitară aşezată la umbra unor mesteceni tineri. mă bucur nespus de descoperire şi mă avânt spre cele trei scânduri care mă vor găzdui pentru o perioadă de purificare şi răsfăţ. m-am bucurat de soare, de frunze proaspete, de iarbă proaspăt tăiată, chit că nu am scăpat complet de zgomotul oraşului şi nici nu am îndrăznit să-mi întind oscioarele pe gazon.

mi-am încheiat odihna şi am mulţumit copacilor că m-au adăpostit şi am plecat mai departe. am traversat o intersecţia şi la doi paşi după, în dreapta mea se întindea maiestuos, umbros, îmbietor, un parc. un parc adevărat. am râs.

şi aşa am mai învăţat un lucru: atunci când sunt la capătul puterilor şi simt că vrea să mă opresc, să mai fac doi paşi pentru că voi găsi exact chestia de care am nevoie. şi astfel să nu mă mulţumesc cu puţin.

doi paşi mă despart de a primi tot.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

One response to “încă doi paşi

Leave a Reply

