la ce sunt buni prietenii

nu sunt un animal sociabil, dar cumva reuşesc să adun în jurul meu o grămadă de oameni. faini. educaţi. cu bun simţ. dar hâtri.

şi cum mai mereu găsim motive să râdem de noi, să ne râdem, am ajuns la un punct în care orice “defect” e luat în balon şi astfel îi cam scade importanţa.

Aşa că, într-o seară când Blonda era mai departe de noi şi aveam o grămadă de bârfe de povestit, ne-am adunat la poveşti cu ajutorul internetului. Video call. În timp ce ne povesteam vrute şi nevrute, văd cum dau “la cameră”. Crunt. Am o faţă rotundă şi încă nu am găsit unghiul bun în care să pozez perfect. Blonda speculează momentul şi îmi spune că a observat ea că am ocupat tot ecranul cu faţa mea. Râsete, deşi a fost cam dură. Doctorul nu se lasă mai prejos şi îmi spune că am o faţă ca o lună. Dodoleaţă. Şi când apar în poze sau în video câinii din cartier încep a urla. Râdem cu lacrimi. Blonda se tăvăleşte pe jos. Cum eu sunt persoana care face cea mai mare băşcălie de mine, completez: “Atunci când apar eu, se ridică oceanele. Maree!”

E bine să ai prieteni care să facă mişto de tine. Care să-ţi vadă “defectele” şi să ţi le ridiculizeze, pentru că altfel nu ai cum trece peste ele.

 

later edit: de fiecare dată când mă vede, Doctorul începe să urle.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

One response to “la ce sunt buni prietenii

Leave a Reply

