visele devin realitate!

am visat că mă spălam pe dinţi. dar spălat exhaustiv, că-s mormoloc curat şi cu gingii sănătoase. m-am trezit şi m-am târât spre baie şi înainte să mă spăl pe faţa, m-am spălat pe dinţi. mai abitir şi mai cu spor decât în vis. ca să mă bucur de realitatea pe care mi-o făuream după nişte imagini ce-mi tulbură somnul, puse împreună de nişte sinapse neunse.

doar că asta naşte întrebări… acum ceva nopţi m-am visat la un ceai cu nişte indivizi (persoane inventate tot de sinapsele dorminde; sau poate-s oameni pe care încă nu i-am cunoscut şi timpul mi-i va aduce în realitatea asta). doar că eram animale. eu eram o girafo-cămilă (rumegătoare înaltă, doar că nu-mi vedeam exteriorul blănos), în faţa mea era o ursoaică cu gesturi delicate şi care îşi ridica degeţelul atunci când apuca ceaşca. împărţeam insula care ne servea drept pătură pentru ceaiul servit în porţelanuri fine cu câţiva iepuri, vreo două pisici, mai era şi o capră (deşi putea fi o ciută) şi alte câteva creaturi mitice ale căror trăsături nu le mai ţin minte. păcăt că tot ansamblul idilic s-a transformat în coşmar şi a trebuit să înhaţ sub braţ un smoc de iepuri şi să iau de lăbuţe câteva pisici ca să le salvez de la potop… şi apoi am tresărit din vis ca să-mi trag sufletul şi să pot respira.

acum: pot să mă duc la şefa mea şi să-i spun că-i precum o scroafă? sau să-i spun unui amic că-i precum un urs de la atâta bere? pot să mă amuz de iepurimea amicilor mei? sau să-i spun unui coleg că-n măgărimea lui a urlat degeaba? că tot vreau să-mi realizez visele.

clarificare: visele sunt alea de noapte. visurile sunt alea cu ochii deschişi. astea-s cele mai faine şi după cum văd azi, mai greu de împlinit.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

