manly as a barbie…

zi cu soare obscen pentru sfârşit de noiembrie. aştept cârtiţa să mă ducă la întâlnire. urc în ultimul vagon şi mă poziţionez strategic la uşă, cobor la prima.
în stânga mea agitaţie. ciulesc urechea pentru că simt un iz străin în prelingerea cuvintelor. moldoveni. sau ruşi care ştiu română. nu sunt atentă la discuţie, nu mă interesează, în schimb nu-mi pot desprinde urechile de la melodiile de dor cu care sunt învăluite cuvintele lor. mândria de a fi român, dar rupt de ţară de un prut prea adânc şi prea învolburat pentru a putea salva limba de putoarea rusă ce se lipeşte de grai ca un scuipat scârbos aruncat pe astfalt.
întorc şi capul… tentaţia e prea mare. tineri amândoi. frumoşi, înalţi, sigur trag de fiare. tunşi scurt, milităreşte. par genul de bărbaţi ce au făcut armata: ştiu să execute un ordin fără a pune întrebări, ştiu să pună duşmanul la pământ, mi-i şi imaginez căutând nefericiţii cu datorii la mafie… ce mai, recuperatori pentru caracatiţa rusă!

dar scenariul meu se sparge precum un balon de săpun ce şi-a consumat combustibilul: tânărului, cel mai brunet şi fioros dintre ei, îi sună telefonul. cam aşa:

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

