rebel. la fel ca stapanul

cu vreo doua saptamani in urma, intr-o dimineata racoroasa de duminica, cand nici pasarile nu se dezmeticisera, zgomote puternice pe afara… bormasina, gauri, perie electrica etc.

ma enervez ca mi-e distrus somnul de frumusete (si am nevoie de mult din asta) si iar il injur pe vecinul de langa (care repara la un apartament cam de 2 ani. de cand ne-am mutat noi el tot gaureste, varuieste, sparge pereti, crapa faianta). dar ciulind urechile imi dau seama ca zgomotul e diferit. ma tarasc spre bucatarie si dau de blonda, cu ambele falci in pamant: “isi lustruiesc tiganii barca!” eu: “???!!!!!

exact! in spatele blocului aruncata pe-un suport, o barca. la care munceau niste indivizi. cam jumatate din populatia masculina a blocului. reparatia unei simple masini atrage vreo trei indivizi, daramite reconditionarea unei barci. lux, tataie!

zgomotele au incetat pe dupa-amiaza, am uitat incidentul.
doar ca ieri, la intrarea in bloc, agitatie. vecinii nostri reparau iar barca. era ca la urs. sau ca la nunta. toti gramada, toti aveau ceva de spus, de facut, toti se bucurau mai ceva decat la nasterea propriului copil. se nastea o legenda, “copilul” tuturor. putin uimiti de spectacol, ne strecuram prin multime. Doctorul sopteste : “au nevoie de putin mai multa apa ca sa se inece“. adaug amar: “astia-s slabi. se ineaca ca tiganul la mal” .

nu m-am putut abtine sa nu imortalizez momentul:

ps: barca e intitulata REBEL.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

