roz de roz

mama mea care faci gogosi zi de vara pana-n seara, stai sa vezi ce am vazut eu!

pe scurt: de cateva zile, imi caut casa. balta in care stateam a ajuns cumva prea neincapatoare si as spune putin mirositoare, desi pe bonul de cumparaturi apar des cuvintele cif si detergent pentru parchet (pe care le folosesc. parol!).
nu-s un mormoloc pretentios, dar nici in mlastina nu vreau sa stau. asa ca purced agale spre agentia imobiliara la care sunt abonata (sunt un fel de tigan cu cortul, ma mut destul de des) si o rog pe domnisoara draguta de acolo sa-mi caute casa. si imi cauta. (am spus ca e draguta? am spus!).
imi cauta, mergem sa le vedem, nu ma las impresionata, mai cautam, nu disperam, intelege ca sunt mai cu motz si isi da interesul.

siiiiiiii, imi gaseste locul perfect in care sa baltesc pentru inca un an in asta urbe. simplu, curatel, stradal, cu internet, cu frigider mare si mai ales ieftin. bun.

purcedem la semnat acte, la platit, la multumit, la…

doar ca… ma interpeleaza pe messenger (chestie care mi se pare oribila pentru orice fel de contract). si lista cu dulcica_frumusica, iubitzica_pisi, motanica_zambilutza, pisicica_boombo,  alinuutza_lumy, degetica_dulce… se intregeste.  se prelungeste. se prelinge pe monitor. mi s-a inrozit calculatorul. am doar taste roz. am nisip roz in gura. rozul se scurge pe birou si ma inunda!

oameni buni, cu suflet bun! pentru lucrul cu clientii trebuie sa aveti o adresa de mail serioasa. nu intereseaza pe nimeni cum te striga iubi, cum te striga sora mai mica, cum te alinta unchiul, care era porecla ta din facultate… pe client il intereseaza numele tau. poate o sa te recomande si altora altfel decat blonda aia iubareatza de m-a ajutat cu rezervarea.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

One response to “roz de roz

Leave a Reply

