l’amour. toujours.

într-o seară frumoasă de primăvară, ca niciodată, mă îndreptam către o reuniune a oamenilor mari. mari din toate punctele de vedere. şi ca nişte pitici, eu şi omuleţul negru, ne duceam spre minunata întâlnire. şi, inspirată de verdele din parc ce-mi încălzea ochiul drept, intimidată de clădirile uriaşe din stânga, vorbeam. îi povesteam omuleţului cum trebuie scăpărat un chibrit.

în faţă, trona arcul de triumf. se mărea cu fiecare pas. la un minut distanţa, ochii mi se blochează pe EL. tipul. înalt, arătos, cu părul lung prins neglijent într-o coadă studiată. aranjat. pe fundal arcul de triumf şi soarele. lumina îl înconjura ca un nimb. l-am privit o secundă. am clipit. apoi l-am privit din nou, încercând totuşi să fiu atentă la conversaţie. mi-am întors privirea spre parc. voiam să-mi imprim pe retină toată prospeţimea copacilor ca să uit de străinul chipeş.

dar n-am rezistat şi l-am căutat din nou.

şi şoc!!! the tall, handsome man is waving! at me!

mă uit în dreaptă, stânga, în spate. nimeni.  şi-mi spun că aşa ceva nu mi se poate întâmpla. adică… cum să vezi un tip senzaţional şi în 30 de secunde acesta să îţi facă cu mâna???

clipesc de vreo 10 ori ca să-mi ajustez dioptriile şi îl focalizez din nou. şi…nu ştiu ce a fost mai mare: surpriza sau SURPRIZA să văd că era Doctorul.

acum: ori Doctorul arată atât de bine şi se încadrează perfect în categoria de tipi după care fluier pe stradă, fie m-am obişnuit atât de mult cu el încat mă atrag doar tipi care-i seamănă.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

