mă enervează…

– oamenii care mi se adresează cu tu, deşi eu le vorbesc cu Dumneavoastră

– oamenii care îmi cer socoteală înainte de a verifica dacă am făcut ce trebuia să fac

– oamenii care ţipă la mine doar pentru că sunt nervoşi şi nu au pe cine-şi vărsa nervii

– oamenii care plescăie când mănâncă, mai ales la birou

– oamenii (femeile, de fapt) care îşi pictează unghiile la birou, fără să le treacă prin neuron că ceilalţi ar putea fi deranjaţi de mirosul de acetonă

– oamenii care se parfumează la birou (l-am rugat pe colegul meu să nu se mai parfumeze în faţa calculatorului, că ar putea măcar să meargă la baie, şi-mi răspunde că el foloseşte doar parfum de firmă, că nu ar trebui să mă plâng!!!)

– oamenii care fumează pe stradă (şi mai ales cei care îşi aprind ţigara înainte de a ieşi din staţia de metrou)

– oamenii care nu-mi răspund la salut, dar se dau loviţi dacă nu le dau bineţe

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

