m-a făcut mama farmacistă

am un coleg. (mă rog, am mai mulţi, dar unul este el. el, bărbatul fatal.) îi voi spune Covrigelu (mă abţin de la caracterizări, pentru că tare mă tem că voi folosi doar cuvinte urâte, iar eu nu înjur.)

aşa. Covrigelu este mereu bolnav. ipohondru. adie vântu’ primăvara prin copaci, pac, el este răcit (deşi tuşeşte întruna. cam de când îl ştiu). îl doare capul. des. cam zilnic. şi e deja prieten cu farmacistele care lucrează în zonă. Covrigelu ia zilnic pastile. ba de dureri de cap, ba de dureri de dinţi, ba antibiotice pentru răceala, ba pentru tuse, ba…, ba… cand nu are, strigă prin birou. poate vreun bolnav neînchipuit are o pastilă de dat.

pentru el paracetamolul este panaceu (mai universal decât universul). doar asta cere. şi-a prins deştili în birou, cere paracetamol; a obosit urcând un etaj, cere un paracetamol. eu am tot încercat, ca un bun creştin, să îi explic că paracetamolul nu e prea bun. adică e bun doar ca să te sinucizi (într-un mod total neplăcut şi extrem de dureros). când cerea, săream şi eu cu explicaţia. poate, poate reţine omul informaţia şi schimbă medicaţia. dar nu. încăpăţânatul tot măgar e  şi nu poate reţine o chestie atât de simplă – paracetamol = NU – (doar dacă ţi-l prescrie domn doctor, că el ştie).

într-o zi, de la prea multe seriale urmărite la serviciu, are o migrenă. şi, ca niciodată, se întoarce la mine (exact când vedeam eu negru pe ecran): “auzi (aud, că nu-s surdă!), da’ ce să iau pentru migrenă?” îi răspund doar ca să scap de el:  “eu de unde să ştiu ce se ia ? ”  “păi, m-am gândit că tre’ să ştii pentru că eşti femeie!

pam pam.

doamnelor şi domnişoarelor. vă rog să treceţi în cv, de azi, şi îndeletnicirea de farmacistă. pentru că femeile, prin definiţie, au cunoştinţe vaste în domeniul migrenelor (nu treceţi încă doctor, pentru asta trebuie să ştiţi să trataţi măcar o fractură. cică.)

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

