anunţ matrimonial

aseară primesc un telefon. ” unde eşti?”. “pe stradă, mă plimb. tu?”. “acasă. singură.” şi mă gândesc că trebuie să îi prezint un tip Blondei. ştiu că ii plac bulinele. adică tipii mai plinuţi (dovada e aici). e drept că nu ştiu cât de plinuţi şi s-ar putea să o dau în bară la proporţii, dar unde e dorinţă e şi putinţă şi-mi zic că se vor înţelege ei la măsurători. şi îi spun “ştii, am un amic, un tip simpatic, grăsuţ, exact cum îţi place ţie. sunt sigură că vă veţi înţelege de minune şi aşa ai ieşi şi tu mai des din casă. şi nu o să mă mai suni să mă întrebi unde sunt şi când ajung. o să îl suni pe el”. pauză scurtă, apoi voce de blonda: “şi… ce face?” îi zic “bine. munceşte şi el”. o pauză şi mai mare. ” nu cred. eu vreau un avocat. sau un tip care să aibă câine”. m-am scărpinat în ceafa vopsită şi mă gândeam de unde să scot eu un avocat pentru Blonda. că ăştia nu prea cresc pe toate drumurile. sau un tip cu potaie (deşi ăştia cresc prin parc. mai ales acum că a dat colţul primăverii). şi mă sfătuiesc cu Doctorul, pentru că el are mereu soluţia. de curăţat.  şi îmi zice să dau un anunţ la matrimoniale. dar îi zic că mai bine dau un anunţ pe blog, să păstrăm lucrurile într-un cadru mai intim.

aşa că: anunţ matrimonial

Blonda, în jur de 20 de ani (nicio femeie nu-şi spune vârsta, toate au sub 30. de ani), măsuri ideale (aproape fotomodel), ochi albaştri, zâmbet răvăşitor, iubeşte animalele (câini, pisici, buburuze; dar urăşte păianjenii – da’ ură din aia cruntă), vrea să devină celebră, îi place să conducă (asta doar din auzite pentru că nu are carnet, încă – Sfântul să vă protejeze când va fi ea la volan!!!), vrea să ajungă în Brazilia pentru că acolo are mai multe şanse să fie descoperită de o agenţie de modele şi astfel să ajungă celebră.

caută tip. grăsuţ ( asta se rezolvă în timp. centrimetri de grăsime cresc repede). de preferat avocat (sau măcar student la Drept). neapărat să aibă un căţel (cică retriever. dar eu zic că merge orice câine. potaie să fie). dacă e avocat şi are şi căţel e perfect. 

aplicaţiile şi cv-urile pot fi trimise pe adresa mea. Blonda e prea ocupată ca să-şi verifice e-mailul.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

