asorta-m-aş

în scurta mea relaţie cu moda (fashion pentru neuronul blond) am învăţat câteva trucuri. cum să pun o bluză pe mine, cam cât de scurtă să fie fusta, cam cât de lungi şosetele (când e vorba de culoare lor, sunt extrem de destrăbălată), cam câte brăţări să port, imprimeuri şi accesorii. deşi nu ignor sfaturile despre combinarea culorilor, tot la clasici mă întorc. am mare noroc să fi studiat vreo 5 ani istoria artei. şi deşi nu mai ţin minte când s-a născut van Gogh, ştiu perfect cât de bine iese în evidenţă galbenul solar pus lângă un strop de indigo. sau cum se unduiește movul irişilor peste un verde sterş. sau că portocaliul din apusurile lui Monet nu ar fi la fel de grăitoare fără tuşele de albastru. şi tot asa… (da, ştiu, mă dau mare).  nu am reguli când e vorba de îmbrăcăminte, nu urmez trenduri, încerc să fiu decentă şi să nu îi agresez pe ceilalţi.

iar azi a căzut dulapul pe mine (după cum a observat omuleţul brunet) – adică rochie, dresuri şi 2 accesorii în plus. ajung la birou şi încep să cred că de dimineaţă a fost cutremur şi au căzut cam toate dulapurile. pe fiecare femeie de acolo (sunt câteva pe care le suspectez că trăiesc pe o falie, că trec în fiecare dimineaţă  prin câte un cutremur, pentru că prea sunt ca scoase din cutie). nu ştiu ce e… dar e clar din cauza căldurii.

colega mea s-a gătit azi. dar extrem de gătit. ea se găteşte de obicei (pentru că ea se pricepe, ea scrie despre fashion, ea dă sfaturi), dar azi a depăşit orice aşteptări. găteală maximă. şi-a pus o bluză frumoasă, nouă, roşie. şi o fustă gri. merg bine împreună. şi ca să fie asortată, şi-a pus ştrampi roşii. un roşu închis, aproape aceeaşi culoare ca a bluzei. cum a venit de ceva vreme căldura peste oraşul ăsta gri (ha, şi cu ăsta s-a asortat) şi-a pus pantofi decupaţi… gri. şi vesta gri. dar nu, povestea e mult mai lungă… fard gri, sidefat (argintiu se cheamă), ruj roşu, cercei roşii din acelasi set cu pandantivul, roşu, care se ascunde câteodată sub bluza roşie. şi inel cu piatră roşie. şi unghii roşii. . şi părul prins cu o clamă roşie. şi geanta… maro.

mai are zile în care îşi asortează movul. cu mov. sau zile roz (pardon, roze). sau zile gri. rar bej. şi mai rar, verde. extrem de rar bleu sau albastru. nu am văzut până acum galben (e drept că e mai greu de asortat, tre’ să fii zgârcit sau extrem de curajos).

stau ascunsă după monitor şi încerc să-mi dau seama de ce nu mi-am luat fusta neagră care să se asorteze cu unghiile. şi cu bocancii. şi de ce nu mi-am pus bluza portocalie care să meargă cu brăţara şi cu fardul. şi mi-aş fi pus dresuri portocalii. am geanta din alt film, am ceas albastru, clar, mă las de fashion. nu ştiu să mă asortez.

rectificare: am reuşit… cureaua are aceeaşi culoare cu 2 pătrăţele de pe rochie.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

