dinţi şi tampoane

ca orice om care se respectă, aseară am fost intr-un supermarket să iau tâmpenii. îngrămădeală, agitaţie că doar era vineri seara.

pe lângă toate tâmpeniile, îmi amintesc să îmi iau şi pastă de dinţi care să îmi salveze gingiile de la moarte. şi cum dădeam târcoale standului cu oferta pentru igiena orală, o don’şoară zâmbăreaţă îmi sare în faţă să îmi prezinte pasta de dinţi care te face mai tânăr (nu suport reclamele, nu-mi place să fiu agasată prin magazin cu ofertele lor. ştiu exact ce vreau să cumpăr şi ce îmi trebuie). dar cum domnişoara era drăguţă, şi mai ales pentru că surâdea fumos, o refuz politicos, spunându-i că am găsit ce caut. îi văd zâmbetul ofilindu-se pentru o clipă doar ca să devină şi mai mare, mai acaparator, mai atrăgător.

“dar nişte absorbante cu înveliş catifelat aţi dori să încercaţi” în timp ce-mi întinde timid un pacheţel promoţional. mi s-a scurs toată bunătatea.

de ce împreună cu pasta de dinţi tre’ să vină un absorbant? (clar nu a citit ce am scris eu iulie)

de ce nu împart săpun? ca să te speli pe mâini înainte şi după ce te speli pe dinţi? (e mai logic aşa) de ce nu împart mostre de şampon? (cam aceeşi zonă)  îndrăznesc să întreb de un balsam de buze?

îl întreb pe Doctor ce crede el despre asta, şi că tot i-am complicat ziua, îmi spune că el i-ar sfătui pe băieţi să împartă perii pentru toaletă. că tot în baie se folosesc.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

