Sf. Valentin, roz, inimi şi shaorma

joi. pentru unii deadline, pentru alţii şedinţă de redacţie. şedinţă în redacţie. (la vecini, noi avem scutire la şedinţe, subiectele vin pe sub mână şi sunt făcute pe genunchi). în şedinţă se urlă. cum altfel poţi discuta subiecte atât de delicate şi importante ca Sf. Valentin, relaţia de cuplu şi curele de slăbire? (cum adică nu e nicio legatură intre astea?)

se dă tema: “efectul cuplului asupra siluetei individului”

“s-a demonstrat că un individ se îngraşă mai mult când e într-o relaţie” sare o jurnalistă citând un studiu al oamenilor de ştiinţă ai lu’ peşte prăjit.  eu aş spune că doar bivolii se îngraşă când sunt într-o relaţie, pentru că doar ei consideră că iubirea schimbă percepţia şi nu mai sunt văzuti ca mamuţi de se cutremură pământul când păşesc, ci gazeluţe suave care ţopăie graţios pe trotuar. dar lămurirea îmi vine chiar de la don’şoara care a înaintat subiectul (aş fi spus propus, dar “înaintat” e un cuvânt pe care îl cunoaşte mai bine): “mănânci mai cu pofta când eşti cu iubitul la un fast food sau la o shaormerie”. şi văd romantismul la cotele lui maxime. ce poate fi mai potrivit de Sf. Valentin decât o invitaţie la shaorma cu extra cheese şi double cream?

acum paranteza mare, că de, tre’ să-mi dau şi eu cu părerea – {Sf. Valentin e un sfânt martir comemorat pe 14 februarie, de catolici. sfântul ăsta avea doar dragoste de Dumnezeu (fără roz, roşu, inimi şi cadouri) şi a fost condamnat la moarte pentru ca ar fi încercat să convertească la creştinism un împărat; iar fluturaşii din stomac şi dragostea roz de o afişăm pe 14 februarie ar fi de la o sărbătoare păgâna, pe când oamenii se uitau la păsărele care se giugiuleau pe o creangă în dorinţa de a-şi face cuib, că doar primăvara e după colţ. noi am preluat “sărbătoarea” doar pentru inimioare, roz şi prostate (despre asta în alt post). dacă unii chiar au nevoie de o dată oficială că să-şi invite iubirea la un burger, avem un Dragobete (tot păgân, dar măcar e românesc)}.

din nou în şedinţă (am pierdut o mare parte, pentru că au coborât puţin vocea, de parcă ar fi înţeles că-şi deranjează vecinii de la alte redacţii):  “romantic e când el se oferă să dea cu aspiratorul sau să spele vasele”.  normal, când tu eşti cât un elefant gestant e dificil să te ridici, darămite să pui mânuţa să speli vasele sau să faci alte treburi casnice.

declar joia zi neagră, fără mâncare, fără cafea, ţigări sau alcool. să ajung gazeluţă!

 

 

later edit: Blonda îmi atrage atenţia într-un comentariu că la shaorma se cer mai mulţi castraveţi şi mă declar total ignorantă în ale shaormeriei.

discuţia a fost cam aşa:

Blonda: îmi iau şi eu shaorma. da’ de Valentin. nu acum. să fiu în trend

eu: dar nu trebuie să mănânci singură

Blonda: vorbesc cu băieţii de sus de la Dristor să-mi ţină companie

eu: …logic

Blonda: ce e mai plăcut decât băieţi transpiraţi, în uniformă şi cu chipiu pe lângă o shaorma? răspunsul: mai mulţi castraveţi muraţi în shaorma!

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

One response to “Sf. Valentin, roz, inimi şi shaorma

Leave a Reply

