Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii

Atunci…

Marţi dimineaţă. Cu ochii lipiţi mă târăsc până la duş. Stau în apă jumătate de oră. Poate au fost 40 de minute. Mă întorc în cameră, cu o lene cumplită mă îmbrac, îmi pun faţa zâmbitoare şi plec spre muncă. Prima mea slujbă. A doua săptămână. Încă mai aveam entuziasm.

Pe hol mă opreşte Tanţa (vecina mea de 50 de ani, domnişoară, ne…mulţumită). Cu părul vâlvoi, agitată, vorbea tare si gesticula ca şi cum ar fi fost sfârşitul lumii. Mă opreşte disperată şi mă întrebă dacă sunt bine. Clipesc des, întrebarea m-a luat prin surprindere (era total neprietenoasă şi ”Bună ziua” fusese cel mai lung schimb de replici).

– Da, sunt bine, mulţumesc. Mă grăbesc să ajung la serviciu. Dumneavostră? Dacă vă pot ajuta cu ceva…

– La serviciu??? îmi taie cuvântul… La serviciu? Lumea moare şi unii te pun să munceşti???

– ??????

– Azi e sfârşitul lumii!!! Azi se termină tot! Azi e ziua Diavolului. E 06-06-06. Gata!

– ????

– Murim!!!

– Ar fi prea frumos! Şi apoi, e 06-06-06. Cu zero. Pe astea cum le explicaţi?

Şi plec fluierând. Încă mă urăşte.

Azi… 11-11-11

Zi fatidică. Ultima. la ora 11 si 11 minute a fost sfârşitul lumii. Iar eu mă certam cu blonda. Cum altcumva să îmi petrec ultimele clipe? Exact ca în fiecare zi.

La 11-30 mă sună Doctorul. Să îmi spună că trăieşte. Că nu a fost sfârşitul.

Blonda:  – Poate s-a terminat. Şi noi nu am simţit. Poate chiar acum suntem în Rai.

Eu: – If this is Heaven, fuck it, I want to go to Hell!

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

