I have the power!

am descoperit de curand ca am superputeri. Raven, Jean Grey si toti ceilalati supereroi s-ar minuna daca ar sti ce pot sa fac.

am minunata, nemaipomenita, nemaiintalnita, senzationala superputere de a vedea cuvintele. pur si simplu. colorate, in suvoi, ca un curcubeu, ca un roi de buburuze, ca un stol de lastuni veseli, ca o turma de mioare rotunde si pufoase, ca un stup de albine grase etc. le vad venind spre mine si ma minunez de culorile minunate pe care le absorb cuvintele; cum plutesc prin aer, cum se rostogolesc, cum fac tumbe… sunt inconjurata de un curcubeu.

de fiecare data cand mi se adreseaza cineva ciulesc… ochii. inima imi tresare, pupilele mi se dilata. astept simfonia colorata. incerc sa identific fiecare sunet, sa ii vad culoarea, sa-mi clatesc ochii, sa ii simt intensitatea…

cand blonda e suparata si maraie spre mine… vad un val galben care se revarsa, vad puncte roz bombon care inoata inapoi spre ea, ma invaluie o ceata de culoarea piersicilor.  in metrou ii vad pe ceilalti incojurati de cate o aura de cuvinte colorate… niste domnisoare care chicotesc vesele se imbraca reciproc in straturi roz, aurii, verzi, ciclam, bleu; un domn serios, vorbind la telefon are o camasa alba patata de cuvintele turcoaz; colega mea imi povesteste ceva folosind niste expresii portocalii cu inseratii albastre, bleumarin, mov.

traiesc intr-o lume desenata in cele mai nastrusnice si neimaginate culori… imi pictez zilnic lumea, absorb nuantele, tonurile…

de la nenea Apollinaire am invatat eu sa vad cuvintele… si apoi am inceput sa colorez.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

