jenny brick

ca sunt dislexica, o stiu. dar o ascund bine. cu toate astea, uneori ma loveste cand mi-e lumea mai draga si soarele mai inalt.

colegele mele discutau, dar cu voci grave de am crezut ca planifica o crima sau cel putin sa imi fure ciocolata pe care o dosisem intr-un sertar. dar nu. se discuta despre minunatul, nelipsitul, senzationalul termos. si povesteau cum merg ele la cumparaturi de zici ca merg la vanatoare, si ca bunastarea familiei depinde de calitatea termosului pe care ele reusesc sa-l ocheasca si sa-l haituiasca printre rafturile magazinului, si cum acesta incearca sa-si salveze pielea… si cum isi arata el defectele in incercarea de a scapa de soarta nefericita.

brusc discutia isi schimba forma, aluneca prin incapere si ma inglobeaza precum o amiba colorata si galagioasa. e prea tarziu sa fug…

prima: mi-am luat un termos “jenny brick”, rosu, simpatic…

a doua: da, alea “jenny brick”  imi plac foarte mult. tu ce crezi?

eu: (fac ochii mari, zambesc tamp si ma scuz, in timp ce imi storceam creierii sa imi amintesc unde am vazut eu numele asta, daca l-am mai intalnit) eu nu le stiu… nu prea ma pasioneaza termosurile… si in plus nu am auzit pana acum de firma asta.

prima: ce firma? eu vorbeam despre termosurile GEN IBRIC !

eu: ????!!!!!!

ma prabusesc. de ras.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

One response to “jenny brick

Leave a Reply

