prima mea dragoste

Costica

nu era numele lui real, dar toti il strigau asa.  era brunet, pana corbului, cu mustacioara. ochii caprui, iti sfredeleau sufletul… dintii albi, puternici. profil superb. era mereu fericit.  era bine facut, ai putea spune grasut (de aici i s-a tras si moartea)…

toate gagicile erau moarte dupa el. toti ochii erau pe el oriunde aparea. mereu pus pe sotii, era mereu langa mine cand aveam nevoie. stateam ore in sir pe iarba, privindu-ne, fara cuvinte, in timp ce el rodea smechereste un pai. era iubire mare. ma pupa pe nas si ma gadila cu mustata.

dar au trecut primaveri si am crescut. intre timp, el a devenit tata. nu prea intelegea ce i se intampla, dar l-am inteles si l-am iubit si mai mult pentru asta. inca il iubesc. a fost prima mea dragoste.

dar iubirea noastra a fost brusc curmata de destin. asa grasut cum era, nu putea ajunge decat in oala cu cioarba. chiar daca era cel mai mandru si cel mai iubit iepure din sat.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

