liebe ist fur alle da

metrou. seara. cald. oboseala. fete inexpresive.

urc in metrou, gandurile mele sunt aiurea, insotite de muzica din casti. ma postez langa usa, cobor la prima. desi observ agitatie pe peron, ma gandesc ca o fi vreunul care incepe weekendul mai devreme.

dar nu… trei pusti (mai colorati) care se credeau pe tarla. departe de civilizatie. cei din cucuietii din deal sunt foarte educati fata de indivizii astia. urlau. pur si simplu. la inceput am crezut ca au probleme, unul o fi lesinat de la caldura. dar urlau cu rost. isi povesteau ceva si la intervale regulate, unul dintre ei batea din palme. tare. ca sa sustina rasul care oricum era mult prea zgomotos. James Hetfield nu le facea fata. chiar daca se tanguia in castile mele “until it sleeps”, mi se parea acum un suav, un tip delicat, cu o voce firava. niste “colorati” autohtoni il intreceau.

ma uit la ceilalti osanditi din metrou… nici un gest. nici mirare, nici indignare, parca nici nu existau. nici cei trei galagiosi, nici ei.  James isi termina numarul si in casti  se insinueaza rammstein. LIEBE IST FUR ALLE DA. si am o revelatie. oamenii astia mediteaza. sunt in transa. sunt intr-un loc unde e numai iubire si frumusete. si sunt invidioasa. ca ei reusesc sa se detaseze de lumea asta mizera si acced intr-un loc unde nimic nu ii ajunge. ca alfel nu inteleg cum un asemenea spectacol nu le ridica macar o spranceana.

zambesc.  si cobor. ce oameni frumosi. ce tara frumoasa. si eu am ramas pe dinafara.

About Mormolocul Alpha

pui de amfibian, iubit al ploii, respir prin piele si uneori musc din confrati... View all posts by Mormolocul Alpha

Leave a Reply

